Aanmelden

Ouders die er over nadenken om hun kind naar Het Avontuur te laten gaan, zijn van harte welkom voor een kennismakingsgesprek met de directeur en een rondleiding door de school. We adviseren dit onder schooltijd plaats te laten vinden, zodat ouders een duidelijk beeld van de school krijgen en de sfeer kunnen proeven. Na de rondleiding ontvangen ouders informatie over de school en het inschrijfformulier.

Ouders die besluiten hun kind aan te willen melden op de school, vullen het inschrijfformulier in en leveren dit af bij de school. Aan de hand van dit formulier en de informatie die bij de rondleiding is gedeeld, bepaalt de school binnen 6 weken of het de zorg omtrent het kind kan bieden. Als de school de zorg kan bieden, dan wordt het kind ingeschreven op de school. Ouders krijgen hiervan telefonisch of per mail een bevestiging. Indien de school de zorg omtrent het kind niet kan bieden, dan gaat de school met ouders op zoek naar een andere, passende school voor het kind.

Peuterpas

Onze school doet niet mee aan Peuterpas. Ouders die interesse hebben kunnen contact opnemen via onderstaande contactgegevens

Voor informatie of het plannen van een kennismakingsbezoek / rondleiding:Telefoon: 0522-252124Mail: kc-hetavontuur@stichtingpromes.nl